Načini dostave
- Mali paketi dimenzije do 60x60x60 cm: Hrvatska pošta
- Veliki paketi: nacionalni pouzdani prijevoznik, Lineaflex C d.o.o.
Dostava robe vrši se od strane kurira/pouzdanog prijevoznika na naznačenu adresu i kućni broj, na prizemlju, uz cestu. Kurir nije ovlašten niti obavezan dostaviti robu unutar kuće i/ili na kat. Kurir također nije ovlašten raspakirati i montirati proizvode.
Tvrtka Lineaflex C d.o.o. vrši dostavu i montažu u gradu Zagrebu i široj okolici (Zagrebačka županija) i u ostatku Hrvatske u dogovoru s kupcem.
Vrijeme pripreme narudžbi:
Mali paketi:
Mali paketi, poput jastuka, navlaka za madrace i podnice, posteljine i raznih dodataka, obrađuju se u roku od 24/48 sati ako su raspoloživi za odmah, te se potom predaju kurirskoj službi.
Veliki paketi:
Veliki paketi, odnosno proizvodi veći od 60x60x60 cm, obrađuju se prema sljedećem rasporedu:
- Standardni madraci i podnice koji su dostupni za odmah (dimenzije 90×200 i 160×200): 3/5 radnih dana na adresu kupca.
- Madraci i podnice posebnih dimenzija ili na mjeru (ovisno o vremenu izrade max 30 dana) na adresu kupca.
- Medicinski kreveti: 10/15 radnih dana na adresu kupca.
- Sofe, relax fotelje, tapecirani kreveti: 40/50 radnih dana.
Vrijeme dostave narudžbi
Ako je roba na stanju i ako je dostupna za odmah na adresi kupca je u roku od 3/5 dana.
Mali paketi
Za dostavu malih paketa, poput jastuka, navlaka za madrace i podnice, posteljine i raznih dodataka, koristimo kurirsku službu Hrvatske pošte.
- Standardna dostava: 3/5 radnih dana (dodatni dan za otoke)
Veliki paketi
Za dostavu velikih paketa, poput madraca, podnica, sofa, relax fotelja itd., koristimo našu pouzdanu dostavljačku službu koja pokriva cijelu Hrvatsku.
- Standardna dostava: 3/5 radnih dana (dodatni dan za otoke)
Dostupnost za isporuku:
Kupac je dužan pružiti točnu adresu dostave i kontakt broj telefona koji je uvijek dostupan kuriru.
U slučaju nemogućnosti dostave zbog netočnih podataka o adresi ili odsutnosti primatelja, svi troškovi skladištenja i ponovne dostave bit će u cijelosti na teret kupca, ili kupac mora osobno preuzeti paket u odgovarajućoj ispostavi.
Nepravilnosti:
Sva roba koja izlazi iz tvrtke prvo se provjerava kako bi se osigurala njena ispravnost. Međutim, prilikom dostave preporučuje se provjera integriteta proizvoda. Ako roba bude oštećena, kupac mora odmah prijaviti štetu i odbiti prihvatiti proizvod. Proizvodi oštećeni tijekom transporta bit će zamijenjeni nakon što se vrate u naš skladište.
Od trenutka kada roba napusti našu tvrtku, dostavu i prijenos nadgleda isključivo kurirska služba, te su svi eventualni problemi i kašnjenja odgovornost kurira, a ne Lineaflex C d.o.o.
Politika povrata
Zahvaljujemo na kupovini u našoj online trgovini. Ako niste zadovoljni kupljenim proizvodom, kao potrošač imate pravo na povrat robe u skladu sa Zakonom o zaštiti potrošača Republike Hrvatske.
1. Pravo na povrat proizvoda
Prema Zakonu o zaštiti potrošača (Narodne novine, br. 41/14, 110/15, 14/19, 70/19, 38/21), imate pravo odustati od kupnje i vratiti proizvod u roku od 14 dana od dana primitka proizvoda, bez obveze navođenja razloga.
2. Uvjeti za povrat proizvoda
- Proizvod mora biti u originalnom, neotvorenom stanju i u originalnoj ambalaži.
- Proizvod ne smije biti korišten, oštećen ili na bilo koji način izmijenjen.
- Povrat je moguć samo uz predočenje originalnog računa ili dokaza o kupnji.
3. Postupak povrata
Za povrat proizvoda potrebno je kontaktirati nas putem e-maila ili telefonski, i to u roku od 14 dana od primitka proizvoda. Nakon što zaprimimo vaš zahtjev, obavijestit ćemo vas o daljnjim uputama za povrat. Adresa e-pošte koja se koristi za zahtjeve za povrat je: madraci@lineaflex.hr.
4. Trošak povrata
Prema Zakonu o zaštiti potrošača, potrošač snosi trošak dostave povrata proizvoda. Iznimka je u slučaju da smo vam poslali oštećen proizvod ili pogrešan proizvod, u tom slučaju trošak povrata snosi trgovac.
5. Povrat novca
Nakon što zaprimimo vraćeni proizvod i provjerimo njegovu ispravnost u skladu s uvjetima povrata, izvršit ćemo povrat novca na vašu karticu ili račun u roku od 14 dana. Povrat novca bit će izvršen u iznosu koji ste platili za proizvod, uključujući trošak dostave (ako je to primjenjivo), osim ako niste odabrali najjeftiniju opciju dostave koju smo ponudili.
6. Izuzeci od prava na povrat
Prema Zakonu o zaštiti potrošača, pravo na povrat proizvoda ne vrijedi u sljedećim slučajevima:
- Za proizvode koji su napravljeni prema specifičnim zahtjevima potrošača (npr. personalizirani proizvodi).
- Za proizvode koji se brzo kvare ili imaju kratki rok trajanja.
- Za proizvode koji nisu u originalnom pakiranju ili su oštećeni.
7. Kontaktirajte nas
Ako imate bilo kakvih pitanja ili želite započeti postupak povrata proizvoda, slobodno nas kontaktirajte na email: madraci@lineaflex.hr ili nas nazovite na broj telefona 01 6455 320.
8. Ažuriranja politike povrata
Zadržavamo pravo na izmjene ove politike povrata, a sve promjene bit će objavljene na našoj web stranici. Datum posljednje izmjene bit će označen na dnu ove stranice.
9. Odgovor na vaš prigovor
Ako želite započeti postupak povrata proizvoda, slobodno nas kontaktirajte na email: madraci@lineaflex.hr ili nas nazovite na broj telefona 01 6455 320. Odgovor na vaš prigovor dat ćemo u pisanom obliku najkasnije 15 dana od dana primitka prigovora.
Osobni podaci | Informacije |
Ime i prezime | [Vaše ime i prezime] |
Adresa | [Vaša adresa] |
Telefon | [Vaš broj telefona] |
[Vaš e-mail] |
Podaci o proizvodu/usluzi | Informacije |
Naziv proizvoda/usluge | [Naziv proizvoda/usluge] |
Broj računa/narudžbe | [Broj računa/narudžbe] |
Datum kupnje | [Datum kupnje] |
Razlog prigovora | [Razlog zbog kojeg podnosite prigovor (npr. oštećen proizvod, loša kvaliteta, netočna dostava)] |
Opis prigovora | Informacije |
Detaljan opis problema | [Ovdje opišite problem s proizvodom/uslugom (npr. oštećenje, netočna dostava, loša kvaliteta)] |
Traženi način rješenja | Informacije |
Rješenje koje tražite | [Navedite traženo rješenje (npr. povrat novca, zamjena proizvoda, popravak proizvoda)] |
10. Odgovor na vaš prigovor
Odgovor na vaš prigovor dat ćemo u pisanom obliku najkasnije 15 dana od dana primitka prigovora.
Posljednja izmjena: [27.02.2025]